Zelf user accounts aanmaken voor uw klanten

Het is mogelijk om zelf gebruikers accounts aan te maken voor uw klanten. Wilt u uw klanten mee laten kijken naar de status van de installaties die ze bij u hebben gehuurd? Dat kan.
In het remote monitoring systeem vindt u een optie “Users”. Met deze optie wordt, via een wizard, stap voor stap een nieuw useraccount aangemaakt.

Met het remote monitoring systeem is het mogelijk om met meerdere personen tegelijkertijd met hetzelfde account in te loggen in het systeem.

 

Autorisatie

Per account worden de rechten ingesteld. Op deze wijze kunnen inlogaccounts ter beschikking worden gesteld voor groepen gebruikers, bijvoorbeeld.

  • de beheerder die alle rechten heeft, en bijv .installaties kan toevoegen, verwijderen of een andere naam kan geven
  • de onderhoudsmonteur die alleen geïnteresseerd is in de onderhoudsintervallen en storingsmeldingen
  • de administratief medewerker die alleen wekelijks de draaiuren opvraagt zodat deze kunnen worden gefactureerd aan de huurder, dan wel kunnen worden doorbelast naar interne projecten
  • de klant/huurder , die alleen de status van de aggregaten kan zien die door hem worden gehuurd, maar geen wijzigingen in het systeem kan doorvoeren
  • de brandstofleverancier , die alleen de brandstoftanks ziet de hij moet bevoorraden.

Wilt u meer weten over de oplossingen die wij kunnen bieden?

Neem contact op