Klantverhalen
Het opbouwen van langdurige relaties met klanten die actief zijn in een industrie waar de inzet van machines cruciaal is, vraagt om meer dan alleen een goed product. Het vereist een sterke focus op deskundige ondersteuning, korte reactietijden en proactieve communicatie
Als je contact met ons opneemt kom je direct met iemand in gesprek met kennis van zaken. We pakken je vraag of probleem direct op. Lukt dat niet dan geven we dat aan.
Als we zien dat een machine afwijkend gedrag vertoont dan geven wij dat aan bij onze klant. Deze proactieve houding stelt de klant in de gelegenheid om preventief acties te ondernemen om storingen van machine s te voorkomen.
We denken graag met de klant mee op welke wijze we bedrijfsprocessen kunnen verbeteren met behulp van de technische oplossingen die wij kunnen bieden. We komen langs, kijken met je mee, geven uitleg en laten zien wat de mogelijkheden van het systeem zijn.
Alleen op deze wijze kunnen langdurige klantrelaties worden opgebouwd. Onze klanten vertellen hierover.